Tuesday, March 28, 2023

‌حرمت دوست داشتن

سفر کربلا


این
 روزها عازم سفرم، سفری اما متفاوتبارها با مادرم سفر کردیم با هم، اما همیشه من بودم که مسیر و مقصد رو تعیین میکردم واینبار هم این منم که مسیر رو تعیین میکنم و چگونه رفتن رو، اما او بود که مقصد رو مشخص کرد و برای اولین بار به مقصدی سفر میکنمکه خواست او بود و او بود که گفت به کجا دوست داره بره.

فارغ از هر باور و اعتقادی تنها یک چیز برای من مهم بود و اون تلاش برای همراهی بود و احترام به آنچه او باور دارهیادمه یه بار نروژبودم و بهش زنگ زدم، کربلا بود و آنچنان شور و اشتیاقی در صداش موج میزد که هیچ زمان تجربه نکرده بودم و برای منی که تو بهشتزمین بودم توی نروژ این همه اشتیاق شگفت انگیز بودو این بار وقتی از من خواست که اون رو ببرم کربلا به شوق تماشای هموناشتیاق، به عشق دیدن حال خوب او راهی این سفر شدن و همراهش.

من اسمش رو گذاشتم حرمت دوست داشتن، اون زمانی که که به حرمت کسی که دوستش داری تلاشی میکنی در راهی که اون دوستداره و باقی دیگه هیچ اهمیتی نداره

توی این روزهای سرزمینمون و به احترام مردمم از این سفر عکس و پستی نمیذارم و با همه وجودم آرزو میکنم تحمل و احترام به تفاوتهارو برای آینده این سرزمین

No comments: